Skuba Team

Създаване на състезателния отбор skuba team: пътуване до дакар през 2025 г.

В Skuba няма аспект, който да не познаваме: всяка част от най-дълго експлоатираните камиони на клиентите, трудностите на техния бизнес, както и успехите им.
И в същото време, както всички от нашите клиенти, приключението с автомобили е това, което ни влече към този бизнес: сладкото чувство, че всичко е на мястото си, работи и има благоприятни резултати.
Поради личния приключенски дух, който ни обединява от различни пътища в живота и от различни култури,
сме радостни да обявим, че събрахме професионален отбор от рали рейд пилоти, които ще се изправят пред предизвикателства в различни ралита през годината, в частност – ще се състезават в „Дакар 2025“ в категорията за камиони!

Име на екипа: SKUBA TEAM

и те, също като нас, са отбор от смесени култури:

пилот: Вайдотас Жала – литовски рали пилот, който участва в рали „Дакар“ от 10 г., но за пръв път ще управлява камион;

навигатор: Паоло Фиуза – португалски професионален навигатор, който започва кариерата си в състезанията с камиони преди повече от 18 г.;

механик: Макс ван Грол – представител на Нидерландия, бивш механик от отбора на Жерар де Рой, четирикратен победител в рали „Дакар“. Най-скорошната победа – 2023 г.

Камиони за „Дакар 2025“: De Rooy truck IVECO

За най-тежкото рали рейд състезание се нуждаем от най-тежката машинария и най-професионалния екип за поддръжка – точно каквато е Skuba в бизнеса!
И така, De Rooy truck IVECO беше избран заради впечатляващата си история на отборни постижения и опит в състезанията, които датират от няколко десетилетия.
Този камион тежи 9 тона, генерира 1000 конски сили и 5000 нютон метра въртящ момент, които се предават на 22,5-инчовите колела от автоматичната трансмисия Allison. Камионът със задвижване на четирите колела се управлява от амортисьори Reiger с 30 см ход на окачването.
Едното колело на камиона тежи 135 кг. В категорията с камиони екипът има възможност да управлява налягането на гумите направо от кабината с помощта на системата Teleflow. Интересен факт е, че благодарение на модерния двигател EURO6, средното потребление на гориво няма да е много по-различно от това на автомобилите в съответната категория. Въпреки че този звяр може да се движи изключително бързо офроуд, ограничението на скоростта за категорията камиони е 140 км/ч.

Това партньорство и сформиране на Skuba Team не е просто с цел реклама. Всъщност е израз на всичко, което правим заедно като един мултинационален екип – стремим се към върха, особено в областта на камионите, и показваме любовта си към автомобилните приключения.

Това е доказателство, че всички компании от групата Skuba дават своя принос към автомобилната общност, в която ние, заедно с нашите служители, ежедневно влагаме много труд.